Winterland Hasselt kan personeel beter opleiden

Standaard

Het incident met rolstoelgebruikster Klaartje Peeters en haar moeder op de ijsbaan van Winterland Hasselt had nooit mogen gebeuren. Het beetje plezier dat deze rolstoelster mag beleven omwille van haar fysieke beperkingen, is geen reden om haar hardhandig met haar moeder van de ijsbaan te verwijderen door een Winterlandmedewerker, zeker als er geen sprake was van een overbezetting van de ijsaccommodatie tijdens het incident. De directie van Winterland kan beter hun personeel een fatsoenlijke cursus geven over verantwoord maatschappelijk gedrag bij tussenkomst bij incidenten. De mama heeft groot gelijk dat zij klacht heeft ingediend bij Unia, terwijl Winterland Hasselt in negatieve zin staat te pronken in de media. De directie heeft zich inmiddels al verontschuldigd en wil het incident goed maken door Klaartje en haar moeder een viparrangement aan te bieden. Maar dat is maar een doekje voor het bloeden, terwijl het personeel gewoonweg blijft verderwerken, alsof er niets is gebeurd.

Advertenties

Een gedachte over “Winterland Hasselt kan personeel beter opleiden

  1. Het zijn volgens insiders studenten die zo handelen. Nog volgens die insiders is een snelcursus klantvriendelijke bediening niet haalbaar voor die medewerkers. Toch kan die klantonvriendelijkheid het imago van Winterland schaden, wat we terecht zeer spijtig zouden vinden.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s