Winterland tolereert geen discriminatie en rascisme

Standaard

musti onlen

De rascistische reactie van enkele mensen op Winterland Hasselt op dinsdag 17 november 2015 op medewerker Musti Onlen heeft massale steunbetuigingen en ook positieve reacties van burgers teweeggebracht. “Al deze hartverwarmende reacties, van zowel bekenden als onbekenden, hebben mij de kracht gegeven om mij erover te zetten en mijn ziel gevuld met hoop”, aldus Musti Onlen. “Graag wil ik ook duidelijk maken aan iedereen dat de organisatie Winterland Hasselt hier helemaal geen schuld in treft! De organisatie zelf was niet op de hoogte van het voorval”, gaat hij verder. “Na een hartverwarmend gesprek met de organisatoren en klan ik zeggen de ze mij blijven steunen en willen graag dat ik bij hen blijf werken”, besluit hij. Racisme en discriminatie horen niet thuis op Winterland Hasselt en worden er niet getolereerd!

http://www.winterland.be

Geef een reactie

