Plopsa Indoor Hasselt beschikt niet over bekwaam personeel?

Standaard

Bij het volgend verhaal kunnen we ons de vraag stellen, hoe slecht Plopsa Indoor Hasselt – onderdeel van Studio 100 – communiceert tot hun publiek, wanneer de zaak privé is afgehuurd. Ook het kassapersoneel deugt niet. Over de 2.000 keren werd het bericht al gedeeld op FB.

Tom Segers maakt zijn beklag op FB over de handelwijze van het kassapersoneel bij Plopsa Indoor Hasselt. Wanneer het gezin met zoon Robbe op zaterdag 18 april 2015 als laat verjaardagscadeau een bezoek bracht aan Plopsa Indoor Hasselt, mochten ze tot hun grote verbazing niet binnen.

Het complex was afgehuurd door De Posterij.  Ze mochten enkel binnen, als we de volle prijs betaalden voor 5 personen, alhoewel ze reeds via internet e-tickets hadden gekocht. Rare parkafhuring! Na een discussie besloten ze om dan toch maar huiswaarts te keren.

Tom vroeg nog vervolgens aan de medewerker om dit even te kunnen uitleggen aan Robbe. Persoon stelde echter geen winwin-situatie voor. Om een klachtenmail te versturen vroeg hij beleefd de naam van de medewerker. Die antwoordde dat hij zaken mee had. Hij dacht dat Tom een foto nam van hem, waarop hij van achter zijn balie sprong en hem vastnam om me een mep te geven.

Na wat heen- en weergetrek kwam Toms vader tussenbeide, terwijl een andere medewerker foto’s aan het trekken was. Dit gebeurde in een overvolle zaal vol kindjes, terwijl andere mensen riepen naar de kalende medewerker met bril en tongpiercing om hem los te laten.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.